February 1, 2023

Bengla Sport

The ultimate Guide For Online BOOKMAKER

Football NEWS:

0 0
1 min read
0 0
Read Time1 Minute, 57 Second

🔥 Chelsea star Christian Pulisic celebrates from his hospital bed as USA’s goal hero vows to be back for World Cup last-16 🔥

After several minutes of treatment, Pulisic was taken off at half time, and went to hospital soon after having complained of dizziness and abdominal pain.

Yet he soon posted a picture of himself on social media lying in a hospital bed celebrating the win after keeping track of the score on his phone.

And ‘Captain America’ has assured worried USA fans that he will be fine for their last 16 clas with Holland on Saturday.

Boss Gregg Berhalter explained: “He was taken to hospital as a precaution. He was feeling some dizziness and suffered an abdominal injury.

🔥 চেলসি তারকা ক্রিশ্চিয়ান পুলিসিক তার হাসপাতালের বিছানা থেকে উদযাপন করছেন মার্কিন যুক্তরাষ্ট্রের গোল হিরো হিসেবে বিশ্বকাপের শেষ-১৬-এ ফিরে আসার শপথ 🔥

কয়েক মিনিটের চিকিৎসার পর, অর্ধেক সময়ে পুলিসিককে সরিয়ে নেওয়া হয়, এবং মাথা ঘোরা এবং পেটে ব্যথার অভিযোগ করার পরে দ্রুত হাসপাতালে যান।

তবুও তিনি শীঘ্রই তার ফোনে স্কোর ট্র্যাক রাখার পরে জয় উদযাপন করে হাসপাতালের বিছানায় শুয়ে নিজের একটি ছবি পোস্ট করেছেন।

এবং ‘ক্যাপ্টেন আমেরিকা’ চিন্তিত ইউএসএ ভক্তদের আশ্বস্ত করেছে যে শনিবার হল্যান্ডের সাথে তাদের শেষ 16 ক্লাসের জন্য তিনি ভাল থাকবেন।

বস গ্রেগ বারহাল্টার ব্যাখ্যা করেছেন: “তাকে সতর্কতা হিসাবে হাসপাতালে নিয়ে যাওয়া হয়েছিল। তিনি কিছুটা মাথা ঘোরা অনুভব করছেন এবং পেটে আঘাত পেয়েছেন।

 

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Facebook Comments

Copyright © Bengla Sports.com All rights reserved. | Newsphere by AF themes.